niedziela, 10 kwietnia 2016

Sałatka rybna w muszlach makaronowych.

 
 Od dawna miałam ochotę zrobić tą przekąskę na jakieś małe rodzinne spotkanie.   I niedawno znalazłam okazję, żeby wypróbować ten przepis który pochodzi z strony Polki.pl.
Sałatka rybna z makaronowych muszlach okazała się strzałem w dziesiątkę ponieważ każdy był zainteresowany tą przekąską, która
nie tylko jest smaczna ale również pięknie prezentuje się na talerzu :) .
Do przepisu wprowadziłam dwie zmiany. Po pierwsze, zamieniłam filet z pstrąga na zwykłego tuńczyka z puszki, ale uważam że wędzona makrela również będzie  świetnie pasowała do tej przekąski. Po drugie, dodałam pół małej cebuli ponieważ uważam iż cebula dodaje nieco ostrzejszego smaku.
Jak macie ochotę to również możecie trzymać oryginalnego przepisu.
 


 Sałatka rybna w muszlach makaronowych.

 
ok 15 sztuk dużych muszli makaronowych
mała puszka tuńczyka bez żadnych dodatków
1/2 puszki kukurydzy
1/2 małej cebuli
1/2 papryki czerwonej
3 jajka
2 łyżki majonezu
natka pietruszki
sól
pieprz
 
 

Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu. Osączyć na sitku
Jajka ugotować na twardo, obrać ze skorupek i zetrzeć na tarce.
Paprykę i cebulę pokroić j w drobną kostkę.
Do miski włożyć jajka, paprykę, rozdrobnionego tuńczyka,
posiekaną natkę pietruszki odsączoną z zalewy kukurydzę.
Dodaj majonez, doprawić  do smaku solą i pieprzem.
Dokładnie wymieszać
Za pomocą małej łyżeczki  nakładać sałatkę do muszli makaronowych.
Przed podaniem posypać natką.

 

Rada: Danie najlepiej zrobić na 1-2 godziny przed podaniem.

 

2 komentarze:

  1. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jeszcze nigdy żadnej ryby nie wykorzystywałam i muszę powiedzieć, że jak najbardziej wygląda to całkiem smacznie. Ja od jakiegoś czasu bardzo chętnie przygotowuję łosia z przepisów https://mowisalmon.pl/przepisy/ i cała rodzinka ze smakiem wszystko zjada.

    OdpowiedzUsuń